Оплата і доставка

Умови отримання замовлень
у транспортній компанії

Для отримання товару Вам необхідно мати оригінал посвідчення особи, а також номер декларації (приходить по СМС на номер мобільного телефону, зазначений у замовленні, як Ваш контактний номер).

Зверніть особливу увагу на якість перевезення (цілісність упаковки, видимих ​​пошкоджень). Обов’язково відкрийте посилку у присутності представників перевізника та перевірте комплектність та цілісність товару.

Якщо зовнішній вигляд товару Вас не влаштовує, Ви маєте право оформити із співробітником кур’єрської служби акт невідповідності. Після того, як товар забрано у перевізника, претензії щодо механічного пошкодження та некомплектності товару не приймаються!

Якщо Ви не можете отримати товар особисто і вчасно, за Вас це може зробити довірена особа. Ця людина повинна мати при собі свій паспорт. Якщо Ви не маєте можливості передати свій паспорт довіреній особі, Ви повинні зв’язатися з нами та повідомити дані нового одержувача. Також обов’язково зв’яжіться з нами, якщо необхідно переадресувати замовлення на інше відділення перевізника у вашому місті.

Способи оплати товару:

– Безготівковий розрахунок (передплата)

Способи доставки товару:

– Самовивіз

– Доставка Укрпоштою

– “НОВА ПОШТА”

– “ІНТАЙМ”

– “SAT”

Умови повернення

Повернення відбувається при умові браку на виробництві.

Як зв’язатися з нами

Якщо вас цікавить оплата і доставка продукції, отримайте консультацію від провідних фахівців компании “Техмонтажсервіс”.

Головний офіс

Україна, м. Полтава,
вул. М. Бірюзова, 81 Б
Прокласти маршрут

Відділ продажу

+380(50)545-25-25